Coronavirus Guidance and Support

Business Continuity og kundeservice

Business Continuity-planer iht. Coronavirus-situationen

Hos Experian tager vi spredningen og risikoen for Coronavirus meget alvorligt, idet vi fokuserer på både vores kunders og medarbejderes helbred. Vi overvåger situationen og følger sundhedsmyndighedernes og WHOs (Verdenssundhedsorganisation) opdaterede henstillinger.

Vi vil gerne informere dig om, at Experian fortsætter med at fungere normalt og ikke ser nogen indflydelse på driften af vores services og løsninger for vores kunder og partnere baseret på Corona epidemien.

 

Business Continuity

Experian har forretningskontinuitetsplaner, lokalt og globalt, der konstant opdateres for at sikre, at alt fungerer i den aktuelle situation. Dette hjælper med at sikre, at vores services kan leveres som normalt, samtidig med at vores medarbejderes sikkerhed er højt prioriteret. Uanset situationen har Experian altid kontinuitetsplaner på plads, der er designet ud fra den internationale standardramme for BCM og ISO22301.Du kan læse mere om vores kontinuitetsplaner her.

Til dags dato har vi introduceret følgende interne retningslinjer:

  • Vi overvåger situationen på alle vores markeder og følger den lokale regerings retningslinjer.
  • Vi har implementeret rejsebegrænsninger i hele virksomheden.
  • Alle ansatte i Danmark arbejder hjemmefra.
  • Alle vores ansatte bliver bedt om at skifte fra fysiske til virtuelle møder.
  • Enhver medarbejder, der har rejst uden for deres land, er i hjemmekarantæne i 14 dage.

Udsættelse af serviceopgraderinger eller ændring af programmer bortset fra meget kritiske sikkerhedsopdateringer er for at sikre, at du kan fokusere på din kerneforretning og ikke skal tilpasse dig til serviceændringer.

 

Kundeservice

Experians kundeservice arbejder med fuld bemanding, men hjemmefra, under Coronavirus epidemien. Dette kan  resultere i let forringet lydkvalitet og i sjældne tilfælde ekstra kø på telefonlinjerne. Vi opfordrer derfor vores kunder til at kontakte os via e-mail, hvor det er muligt. Vi forsikrer om, at vi håndterer din henvendelse så hurtigt som muligt.

Du kan træffe os på e-mail adressen: Experian.Kundeservice@experian.com

 

Arrangementer og kundekontakt

I en periode fremover har vi desværre ikke mulighed for at invitere til seminarer og workshops som vi plejer. Vi ønsker dog at sikre at du er opdateret gennem vores digitale platforme i stedet.

Vi afholder eksempelvis månedlige EMEA webinarer, hvor du kan holde dig opdateret på aktuelle temaer og sidste trends indenfor data, analyse, compliance, risikostyring, inkasso og svindelforebygning. Alle webinarer kan ses on-demand her.

Følg os også gerne påLinkedineller påvores blog her, hvor vi holder dig opdateret, så du ikke går glip af nyheder fra Experian.

Har du spørsmål, er du som altid velkommen til at kontakte din kundeansvarlig eller kundeservice.

Med venlig hilsen

Experian

Tlf. 70 10 01 07