Login med NemID på www.dininfo.dk "og se status på, om du er registreret. Her finder du også typiske spørgsmål og svar og kan få råd og vejledning. Finder du ikke hvad du søger, kan du kontakte vores Forbrugerservice på telefon og mail og få personlig betjening.
På dininfo.dk kan du hurtigt logge ind med NemID og se om du er registeret. Du kan også finde typiske spørgsmål og svar samt få råd og vejledning.
Har du spørgsmål om RKI eller RKI registret, er du velkommen til at kontakte ForbrugerService. Vær opmærksom på, at din henvendelse ikke må indeholde følsomme og fortrolige oplysninger som f.eks. personnummer eller lignende, da transmissionen af data via denne formular ikke er krypteret.
Vores telefon er åben hele døgnet for automatiske private henvendelser. På den automatiske telefon indtaster du dit CPR-nummer og får besked pr.post om din eventuelle registrering.
Vores telefoner er åbne for personlige henvendelser mandag til fredag 10-12. Af sikkerhedsmæssige årsager skal kontrolspørgsmål vedr. person eller virksomhed besvares korrekt.
På www.dininfo.dk finder du 7 gode råd og en vejledning til, hvad du kan gøre, når du er blevet registreret i RKI registret eller, hvis du skylder penge.
Experian driver ikke inkassovirksomhed og har derfor ikke noget med betalingen at gøre. Når du har undersøgt, hvilke kreditorer, der har indberettet dig, skal du derfor kontakte kreditor eller dennes inkassoforbindelse. Du kan se på registreringen, hvem du skal kontakte.
Kreditor eller kreditors inkassoforbindelse kan oplyse dig, hvilket beløb du skylder nu, og måske kan I aftale en afdragsordning. Når hele det skyldige beløb er betalt, sender kreditor eller kreditors inkassoforbindelse en afmelding til RKI, og vi sletter registreringen samme dag, som vi modtager afmeldingen.
Experian samarbejder med nogle af landets største gældsrådgivere, da vi gerne vil hjælpe registranterne i RKI registret med at komme af med deres dårlige gæld.