Hvordan kan komplekse IT-systemer bremse vækst – og hvad skal der til for at vende kompleksitet til klarhed?
I første del af vores webinarserie “Level Up Your Customer Journey” ser Experians eksperter nærmere på, hvordan fragmenterede systemer, silo-data og tunge processer koster virksomheder både penge og kunder.
I webinaret diskuterer Jakob Færgeman, Principal Consultant, sammen med Jennifer Rowe og Buse Hanci, hvordan moderne, sammenhængende platforme kan: Forene data, analyse og beslutninger i ét system. Gøre det muligt at handle hurtigere og mere præcist. Reducere omkostninger og øge kundeengagementet samt støtte brugen af AI og Machine Learning på en enkel og compliant måde.
Gense webinaret
Se hele sessionen “Modernising the Customer Journey Requires IT Simplicity” her og få inspiration til, hvordan en mere enkel teknologisk infrastruktur kan skabe nye vækstmuligheder for din virksomhed
“IT-kompleksitet er ikke bare et teknisk problem – det er et strategisk,” som Buse Hanci understreger. “Når data og systemer ikke hænger sammen, påvirker det hele kunderejsen – fra onboarding til inddrivelse.”
Webinaret viser, hvorfor behovet for modernisering aldrig har været større. Med kundernes stigende forventninger til hurtige, personlige og problemfrie oplevelser, kan virksomheder ikke længere tillade sig at blive hængende i komplekse, manuelle processer.