Loading...

Forbedring i NPS, men vi skal blive endnu bedre

Tilfredse kunder ligger højst på vores liste af prioriteter. Vi måler løbende vores kunders tilfredshed og siden sidste NPS-undersøgelse, har vi udført adskillige initiativer for at at forbedre os på de områder, der blev kommenteret på. Nedenfor kan du se nogle af de aktiviteter, vi har iværksat:

  • Yderligere bemanding i kundeservice for at mindske svartiden på både telefon og skriftlige henvendelser.
  • Adskillige produktforbedringer i vores løsninger, herunder bl.a. BusinessInsight og AKS Open.
  • Vi har introduceret en række nye løsninger med fokus på at tilfredsstille kundebehov i markedet.
  • Vi har produktudviklet indenfor Open Banking området i stærkt samarbejde med kunder og partnere.

Husk at du stadig kan nå at tilmelde dig vores kundearrangement, Experian Learning Day. Til Experian Learning Day tager vi dig gennem alle faser af kunderejsen, og stiller skarpt på dine udfordringer. Herudover vil du høre om, hvordan dine Experian-løsninger kan hjælpe dig til at løse disse udfordringer.

Tilmeld dig Experian Learning Day her. 

Vi vil også gerne opfordre dig til at henvende dig til os, hvis du har feedback eller gode idéer til, hvordan vi kan forbedre os. Kontakt os på experian.kundeservice@experian.com.