>> Se vores video-guide til nulstilling af password her eller læs videre nedenfor
1.0. I ”Sign in” boksen vælges ”Behøver du hjælp til at logge på?”
1.1. Vælg” Forgot (Reset) Password”
1.2. Anvend din mail adresse i begge felter – User ID & EMAIL
1.3. Tryk ”Submit Request”
1.4. Besvar evt. sikkerhedsspørgsmål – du vil herefter modtage mail med link til nulstilling.
1.5. Du modtager nu en mail med link til nulstilling.
1.6. Du skal nu:
- Oprette password – Vær særlig opmærksom på kravene til passwordet
- Besvare spørgsmål 4 og 5
- Dit svar skal være på minimum fire bogstaver
- Du må ikke anvende bogstaverne Æ, Ø & Å eller specialtegn
- Markere, at du har forstået og accepteret betingelser
- Klikke på den blå knap ”Update profile”
1.7. Undlad at trykke ”Klik her” som vist i nedenstående – gå direkte videre til punkt 1.8.
1.8. Log på – Du kan tilgå dine produkter gennem de links, du har modtaget i dine produktmails eller anvende vores login https://experian-eub.okta-emea.com/ og herefter vælge det ønskede produkt. Anvend din mailadresse som USER-ID samt dit netop oprettede password – Tryk ”Log ind”
Nulstilling af din profil er nu gennemført.
Såfremt du har behov for yderligere support, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7010 0107 eller experian.kundeservice@experian.com