Læs vores nye undersøgelse gennemført af Forrester Consulting

Vi lever i kundens tidsalder. Og den digitale kunde står stærkere og kræver mere end nogensinde. Kundeloyalitet betyder meget lidt – mens kundeoplevelse betyder alt. Det har derfor aldrig været vigtigere at forstå dine kunder, og kundeindsigt bør være i kernen af alle processer og beslutninger. På den måde kan du levere den bedste kundeoplevelse og rent faktisk kapitalisere af din indsigt via øget omsætning og reduceret risiko.

For at differentiere sig og være konkurrencedygtige i dagens digitale økonomi skal virksomheder i alle sektorer styrke deres digitale fundament, så de kan bruge data fra enhver interaktion med kunden. 

I juni 2017 bad Experian Forrester Consulting om at gennemføre en undersøgelse blandt næsten 600 CXO’er og funktionsledere i Europa, Mellemøsten og Afrika. Alle respondenterne havde ansvaret for enten risiko, kundedata, svindel eller kunderejse - eller spillede en afgørende rolle i beslutningsprocesserne omkring disse områder.

Undersøgelsen "The New Frontier: Becoming A True Insights-Driven Business" kan hjælpe dig med at realisere værdien af data og Analytics, så du kan give den bedste kundeoplevelse – hver gang.

Fraud

En balanceret tilgang til svindel

Customer management

Sådan får du et 360-graders overblik over din kunde

Læs mere

Udfyld formularen og få adgang til et webinar om emnet - og modtag et eksemplar af Forresters undersøgelse, når den offentliggøres.

  • Send