Få direkte besked når der sker ændringer hos dine kunder

Kreditvagten

Hvis din kunde holder op med at betale hos andre, giver du ham så kredit?

Bliver en af dine kunder registreret som dårlig betaler, vil du selvfølgelig gerne have besked med det samme. Det får du med KreditVagten.

Kreditvagten er RKIs unikke vagtsystem, som holder øje med alle dine kunder og samarbejdspartnere. Med KreditVagten kan du kreditvurdere dine kunder løbende og du får straks besked, hvis en kunde bliver registreret i RKI-registret.

Du sparer dermed både tid og penge ved at lade Experian holde øje og varsle dig i tide, så du kan undgå at handle med personer og virksomheder med dårlig kreditværdighed.

Datavagten

Når du tilmelder dine kunder til DataVagten bekræfter vi dine kundeoplysninger via CPR-registeret eller Virksomhedsbasen, CVR-registret, så du kan få rettet eventuelle forkerte informationer.

Hvis en kunde efterfølgende for eksempel skifter navn, adresse, en virksomhed ophører eller en person afgår ved døden, sender vi straks besked til dig.

Det sparer dig for at sende post til forkerte og forældede adresser og hjælper dig med at være opdateret om dine kunder.

Det giver dig værdi at kende dine kunder, og sparer dig en masse tid og penge, så du kan koncentrere dig om at drive din virksomhed.

To måder vi kan levere på

Kredit- og Datavagten via Aktiv Kredit Sikring til større virksomheder

Her får du Kredit- og Datavagten leveret via et tildelt datahotel og kan løbende tilmelde og afmelde de kunder du har et kreditforhold til.

Aktiv Kredit Sikring integreres altså direkte i dit kundesystem og det sikrer fuldautomatiske processer, samtidigt med at du får høj sikkerhed og datakvalitet. Du får fuld adgang til data om navne, adresse, dødsfald, konkurser og mange andre informationer der er relevante for dig.

AktivKreditSikring er særligt egnet til at give dig en ’early warning’, hvis noget ændrer sig i din kundeportefølje.

Du kan sammensætte dit eget mix af parametre du ønsker at monitorere på ud af de 15 mulige i boksen nedenfor.

Kredit- og Datavagten via Elektronisk Kreditvagt til virksomheder med mindre behov

Denne løsning er online og her går du ind via kreditsikring.dk og kan selv løbende styre og monitorere de kunder du har et kreditforhold til.

Du får automatisk besked når noget ændrer sig hos dine kunder.

Elektronisk Kreditvagt er til virksomheder, som ikke har behov for den større løsning og det er let at styre hvad du vil monitorere.

Det får du med Kredit- og Datavagten

15 parametre

Opløsnings-status, Pant, Rating/Risikogruppe, Betalingserfaringer, Regnskabsperiode, Regnskab inddateret, Regnskab fysisk, Spaltningsplan, Fusionsplan, Tegningsret, Koncern- og ejerforhold, Bestyrelse, Direktion, Bankforbindelse og Revisionsforbindelse

Din Datavagthund

Datavagten er til dig der har behov for at være opdateret på dine kunders stamdata. I Datavagten indgår ingen kreditvurdering, men du er altid sikret den største sandsynlighed for, at få betaling, da du kan se faresignaler i tide og kan nå at reagere på dem.

Kvalitet i højsædet

Experians Kredit- og Datavagten sikrer dig, at du får markedets bedste kvalitet. Vores data bliver opdateret dagligt og er din garanti for at kunne drive forretning på den mest effektive måde. Vores løsninger kan dække alle typer virksomheders behov og budget.

Få mere viden om Kredit- og Datavagten

Vi kan også kontakte dig

Udfyld formularen herunder, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

  • Send besked

Ring til os

Vores salgsafdeling er klar til at hjælpe dig på telefon: 87 46 58 11.

Fordele med Kredit- og Datavagten

  • Altid opdateret RKI status
  • Løbende kreditvurdering af dine kunder
  • Opdaterede kundeoplysninger (stamdata)
  • Vær på forkant og få tryghed for, at du ikke handler med dårlige betalere
  • Du får direkte besked hver gang der er noget der ændrer sig hos dine kunder