Powercurve

Optimér din forretning og træf velfunderede beslutninger

Ring til os

Vores salgsafdeling er klar til at hjælpe dig på telefon: 87 46 58 11.

Hvordan kan PowerCurve styrke din virksomhed?

Alle virksomheder er på udkig efter den bedste måde til at opnå lønsom vækst. Derfor er indsatsen for hver kundebeslutning af afgørende betydning. PowerCurve giver større smidighed, fleksibilitet, kontrol og indsigt i din beslutningsproces.

Med Experians PowerCurve kan du udnytte værdien af dine data til at foretage præcise analyser og beslutninger hurtigt og effektivt- hver gang.

Det styrker evnen til at forudsige kundernes adfærd, forudse ændringer, mindske risikoen og fremme strategisk beslutningstagning i takt med, at du erhverver, administrerer og opbygger kunderelationer. PowerCurve er en stærk, innovativ, modulopbygget beslutningsstyringsplatform, der dækker hele kundelivscyklussen.

Experians PowerCurve-platform kombinerer analyser, dataoplysninger og operationel gennemførelse i én samlet platform og dermed uovertruffen funktionalitet og kontrol over dine kundeinteraktioner. Det hjælper organisationen med at træffe indsigtsfulde kundebeslutninger - sikkert og konsekvent, hurtigt og omkostningseffektivt - i hele kundelivscyklussen. 

Hvordan fungerer det?

Experians PowerCurve-platform kan integreres direkte i dit eget it-miljø. Det skræddersyes efter dine behov, så du kan udnytte eksisterende software og omkostningseffektivisere.

Alternativt kan PowerCurve leveres som en service fra et sikkert hostet miljø på et af vores topmoderne datacentre. Det giver større ejerskab, bedre kontrol. Og fremfor alt, gør PowerCurve dig mere smidig end dine konkurrenter.

Fordele ved PowerCurve

  • Maksimere erhvervelse, kunderisiko og inddrivelse
  • Hurtigt integrere data og analyser i dine beslutningsprocesser
  • Automatisere kundeerhvervelse og udnytte data for at forbedre segmentering og målretning
  • Hurtigt skabe og implementere fleksible beslutningsstrategier for at øge bundlinjevæksten
  • Analysere og profilere dine kunder for at forstå de eksisterende relationer og risikoeksponeringsniveauer
  • Konsekvent levere komplekse kundebeslutninger, omkostningseffektivt og med succes
PowerCurve produkter

PowerCurve Customer Management

PowerCurve Customer Management gør organisationer i stand til, at kombinere flere datakilder, som muliggør et 360 graders kundeoverblik. Det gør organisationen i stand til, at  tage beslutninger om kundehåndtering på både kunde- og organisationsniveau. Det giver indsigt i dynamikken i dit forhold til hver kunde.

Målinger af risiko, lønsomhed, tendenser og levetidsværdi, gør dig i stand til at tilpasse data, segmentere og håndtere kunder via deres foretrukne kommunikationskanaler.

Du leverer hurtig, praktisk, og frem for alt, lønsom service.

PowerCurve Strategy Management

PowerCurve Strategy Manager bruger avancerede analyseværktøjer til at udnytte værdien af dine data og identificerer potentielle indtægter og risici ved enhver kundekontakt. Her kæder man strategidesign sammen med strategiudførelse.

Det hjælper dig til at se tidlige tegn på, at markedet og kundernes adfærd ændrer sig, så du hurtigere kan tilpasse dine beslutningsstrategier for at undgå negative påvirkninger og udnytte nye muligheder.

Dette gøres ved hjælp af indbygget strategi monitorering, simulering og PowerCurves optimerings funktioner.

PowerCurve Originations

For at vokse lønsomt har du brug for effektive processer, baseret på analyse og kontrol.

Ved at automatisere datatilslutning på tværs af kreditoplysningsbureauer og kundekilder får din virksomhed mulighed for at udnytte værdien af udvidede dataaktiver for et komplet overblik over potentielle kunder.

Kombineret med effektiv beslutningstagning og styring af forretningsprocesser og og synlighed i realtid, giver løsningen mulighed for at foretage kundeerhvervelser, træffe gode beslutninger og opbygge gode kunderelationer.

Få mere viden om Experians PowerCurve løsninger

Bank Norwegian vil ekspandere uden at ansætte flere

Med Experians PowerCurve-løsning har Bank Norwegian taget automatiseringen af deres processer til et helt nyt niveau. 42 ansatte håndterer hver dag mere end 250.000 eksisterende kunder, og planen er at ekspandere til Sverige - uden at ansætte væsentligt flere. Et øget mersalg på 50% er kun én af de afledte fordele…

Hasan A Kucuk, Senior Vice President, Bank Asya

"Experian’s PowerCurve Customer Management system gives us a holistic view of our customers which has enhanced our performance both in limit management and collections."

Abdulla Saleh Al Raisi, CEO, Commercial Bank of Qatar

"We chose Experian because it has both local knowledge and global experience in helping clients implement advanced automated decisioning and analytics."

Mark Staveley, Chief Credit Officer, Santander UK

The ability to share strategies across products, portfolios and life cycle stages was pivotal to our software selection and partner of choice.

Hent PowerCurve Faktablad

PowerCurve Faktablad

Hent produktark for PowerCurve Customer Management

PowerCurve Customer Management

Hent produktark for PowerCurve Infographic

PowerCurve Infographic

Hent whitepaper om PowerCurve

Power Curve

Vi kan også kontakte dig

Udfyld formularen herunder, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

  • Send besked
  • © Experian 2017. Alle rettigheder forbeholdt.