Hvad kan vi gøre for jer?

Experian har en unik konsulentenhed, der med lokal indsigt og global styrke kan berige data med viden og yde strategisk sparring og effektuering, f.eks. ved at tilrettelægge den mest effektive kreditpolitik, procesoptimering og andre konkrete anbefalinger. Vi kalder enheden Experians Global Consulting Practice (GCP).

Vores konsulenter skaber målbar værdi for organisationer over hele verden. Vi fokuserer på strategisk værdiskabelse, og vores involvering tager afsæt i opgaver på tværs af hele kundelivscyklussen og især inden for den finansielle sektor, inkasso, teleindustrien, energisektoren mv. Digitalisering af kundehåndteringen er et nøgletema for vores konsulenter især med henblik på at optimere og fastsætte kreditstrategier i forhold til vores kunders operationelle platforme, visioner og langsigtede strategier etc.

Profitable beslutninger starter med den rigtige strategi

Ved I, hvem jeres kunder er i dag? Hvilke kunder I tjener mest på? Og om kundedatabasen er den rigtige i forhold til jeres definerede strategi? Data er sjældent meget værd i sig selv. Værdien af data handler om, hvordan man bruger den. vores Global Consultants Team hjælper virksomheder til at berige data og optimere brugen – til at bruge informationer hensigtsmæssigt i et forretningsmæssigt perspektiv.

Erfaring tæller

Global Consultant teamet omfatter tidligere virksomhedsledere, branchespecialister og rådgivere med mange års erfaring. Vi tror på, at det er denne unikke samling af viden og forståelse for bl.a. kredit og risikostyringsprincipper, der gør vores konsulenter i stand til at hjælpe vores kunder med deres udfordringer.

Vores konsulenters erfaringer kombineret med globale best practise, lokal markedsinsigt og faglige kompetencer gør dem i stand til at:

  • gennemskue og identificere kundens problemstilling
  • definere markedsposition og potentialer
  • anbefale fakta-baserede forretningsinitiativer og strategier

GCP-teamet supporterer bl.a. med at

  • effektivisere kundesegmentering
  • øge kendskab til kunderne og deres forretningspotentiale
  • øge automatiseringsgraden i kundehåndteringen
  • optimere brugen af data 
  • opdatere og udarbejde kreditpolitikker
  • optimere indsigt i eksisterende kundebase
  • identificere relevante Early-Warnings
  • styrke håndteringen af kunder i betalings-vanskeligheder

Få mere viden om Experians konsulenter

Vi kan også kontakte dig

Udfyld formularen herunder, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

  • Send besked

Ring til os

Vores salgsafdeling er klar til at hjælpe dig på telefon: 87 46 58 11.