Fastholdelse og udvikling af dine kunder vækster din forretning

Når du skal skabe vækst i din virksomhed handler det typisk om enten af fastholde dine eksisterende kunder og skabe gensalg eller du kan udvikle kunderelationen og få dine kunder til at købe andre og flere ydelser fra din virksomhed.

En traditionel tilgang til krydssalg med grundlæggende segmentering og ad hoc-kampagner er mest effektive i de første måneder af et nyt kundeforhold, når kunden udvikler nye brugsmønstre.

Senere i kundeforholdet har adfærdsdrevne analysemodeller vist sig at være bedre til at identificere krydssalgsbehov i forhold til kunden. Når du anvender en adfærdsdrevet tilgang får du højere konverteringsrater, fordi du tager større højde for kundens behov og identificerer kundens modtagelighed mere præcist.

Experian har en række nyttige værktøjer når arbejder med dine eksisterende kunder; Vi har løsninger som baseret på dine kundedata styrker din evne til at forudsige kundernes adfærd og ændringer i takt med, at du administrerer og opbygger kunderelationer.

Også når du handler med dine eksisterende kunder er det vigtigt at tjekke dine kunders kreditværdighed.

Hvordan kan Experian hjælpe dig med at udbygge dine kunderelationer?

Kontakt os

Kom direkte i kontakt med os her, hvis du gerne vil have hjælp med at styrke dine kunderalationer.

Kontakt os og styrk dine kunderelationer