Mød den digitale revolution med maksimal automatisering

Den eksplosive udbredelse af smart-phones har vendt op og ned på konkurrencen i telebranchen. Et digitalt kapløb er i gang på udvikling af nye tjenester og produkter, og der udkæmpes slag om de lønsomme kunder. 

Hvert år langes over en million nye smartphones over disken, og ifølge Gallup betjener syv ud af 10 danskere sig nu via smartphone. Den rigtige pris på taletid og sms er ikke længere nok til at overbevise den attraktive kunde til loyalitet. Hvor mobilen før var til at snakke i, er den i dag en mediemotor, hvor datatrafikken er den  'olie', branchen skal lære at tjene penge på.

Der skal tænkes nyt og automatiseres

Experian kan bidrage på mange niveauer, fra manuelle løsninger til fuldautomatiske workflows, hvor telekunder automatisk slås efter i RKI. I Experian kan vi berige interne data ved at tilføre professionelle kreditscorer og således bidrage til langt mere komplette kundeprofiler. Med Experians beslutningssoftware, Powercurve, som anvendes af nogle af verdens største virksomheder, kan du teste nye kundestrategier af og forvandle data til beslutningsgrundlag i hele kundens livscyklus. Du kan få hjælp til at:

  • Nedbringe antallet af inkassosager ved at afvise kunder på et oplyst grundlag
  • Prioritere inkasso-aktiviteterne efter risiko frem for gældens alder
  • Automatisere arbejdsgange og sagsflow, så der skabes ensartet service
  • Segmentere i forbindelse med kundeerhvervelse
  • Skabe detaljerede kundeprofiler, så der kan skabes den bedst mulige kundeoplevelse
  • Reducere risikoen for tab ved at frembringe klare beslutningsgrundlag

Stabile kunder giver styrket teknologi

Efterspørgslen af tjenester vil vokse og incitament til at investere i ny infrastruktur vil styrkes, hvis det lykkes telebranchen at få mere ro på mobilkundernes vandring.

Prisen for nye mobiltelefoner vil falde,og udbuddet vokse, hvilket vil tilfredsstille flere behov. Samlet set vil stabile kunder styrke udbredelsen af ny teknologi

Datatrafikken er den nye "olie"

Indtjening på samtaler og SMS er snart historie, og forbrugerne skal i stedet vænne sig til at betale for de data, de har lært at kende som en billig tillægsydelse.

Det kræver udvikling af nye prismodeller og sikring af betalingsprocesser udviklet i respekt for kundernes vaner og villighed til forandring.

Kontakt os

Hvis du ønsker at komme i kontakt med os vedr. vores løsninger til telekommunikationsbranchen, bedes du udfylde formularen herunder, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

  • Send besked