Nyere Opdateringer

Loading...
Pressekontakt...

Experian er en åben virksomhed, der ønsker at være i dialog med kunder, presse, samarbejdspartnere og den øvrige offentlighed. Vi ønsker at indgå i tillidsfulde relationer, så henvendelser kan ske begge veje til gensidig inspiration. Vi er en del af en global analysevirksomhed og varetager nogle af Danmarks mest...

Læs mere Pressekontakt
Konkursanalyse, juli 2015...

ANALYSE: Download Konkursanalysen for juli 2015 her. Konkursstatistik juli...

Læs mere Konkursanalyse, juli 2015
Vækst i onlinesvindel bekymrer bank- og telebranchen...

PRESSEMEDDELELSE: Onlinesvindel opfattes nu som den største trussel mod bank- og telebranchen, viser ny undersøgelse fra Experian gennemført i EMEA. Syv ud af 10 adspurgte virksomheder har været udsat for online svindel i løbet af de seneste 12 måneder. En undersøgelse af forventningerne til fremtiden for bank- og telesektoren...

Læs mere Vækst i onlinesvindel bekymrer bank- og telebranchen
EnergiMidt er klar til nye spilleregler...

CASESTORY: Energi- og forsyningsbranchen gennemgår i disse dage store forandringer. Som en konsekvens af bl.a. engrosmodellen følger et langt mere liberaliseret marked med helt nye spilleregler. Det skaber ikke kun mange systemmæssige udfordringer, men også nye muligheder – og for bedre at kunne gribe dem, indgik EnergiMidt et samarbejde med...

Læs mere EnergiMidt er klar til nye spilleregler
Nordisk Dæk Import siger nej til tab – og ja til...

CASESTORY: Med en stor kundeportefølje på mange danske virksomheder, oplever Nordisk Dæk Import hvert år, at nogle af deres kunder kan have svært ved at overholde deres betalingsforpligtigelser. En online adgang til Experians RKI register samt løbende kreditovervågning sikrer, at Nordisk Dæk Import kan få lynhurtige informationer om kundens kreditværdighed,...

Læs mere Nordisk Dæk Import siger nej til tab – og ja til gode betalere
Ikano Bank effektiviserede deres kreditvurderingsproce...

CASESTORY: Med indførslen af automatiske kreditvurderinger fremfor manuelle kan medarbejderne i Ikano Banks erhvervsafdeling i dag fokusere 100 % på at kreditvurdere de kunder, som ligger i ”gråzonen”. Det sker ved hjælp af Experians produkter Commercial Delphi og KOB-Open, som medvirker til at sikre præcise og hurtige tilbagemeldinger på alle...

Læs mere Ikano Bank effektiviserede deres kreditvurderingsproces med automatiske kreditvurderinger via web
Bank Norwegian vil ekspandere uden at ansætte flere...

CASESTORY: 42 ansatte, 250.000 kunder og én klar ambition: Bank Norwegian vil ekspandere uden at ansætte flere Med Experians PowerCurve-løsning har Bank Norwegian taget automatiseringen af deres processer til et helt nyt niveau. 42 ansatte håndterer hver dag mere end 250.000 eksisterende kunder, og planen er at ekspandere til Sverige...

Læs mere Bank Norwegian vil ekspandere uden at ansætte flere