Nyere Opdateringer

Loading...
Bedre kundepleje bliver ødelagt af stigende omkostning...

Danske virksomheders indsatser for at gøre kunderne glade bliver ofte hæmmet af kraftigt stigende omkostninger. Derfor vil evnen til at omdanne data og analyse, til at skabe bedre kundeoplevelser, blive en stærk konkurrencefordel fremover. Trods en målrettet indsats for at forbedre kundeoplevelsen samt øge tillid og tilfredshed, så viser...

Læs mere Bedre kundepleje bliver ødelagt af stigende omkostninger
Opdatering vedr. KreditStatus til TLS 1.2...

Som led i Experians kontinuerlige arbejde med datasikkerhed og for at imødekomme krav fra finanssektoren, opdaterer vi snart vores systemer, så de udelukkende understøtter TLS 1.2 eller nyere. Det betyder, at du fra den 26. februar 2019 ikke kan tilgå Experian-data uden TLS 1.2. Skal du foretage dig noget?...

Læs mere Opdatering vedr. KreditStatus til TLS 1.2
Hold dig opdateret – Experian IT Updates...

Tilmeld dig Experian IT Updates og vær på forkant med, hvilke systemer der opgraderes hvornår – og om ændringerne kræver tiltag hos jer. Tilmeld dig opdateringer her Husk at Experians servicevinduer, hvor systemer bliver opdaterede og ikke er tilgængelige: 2. tirsdag hver måned fra kl. 00:00 til 04:00. 4....

Læs mere Hold dig opdateret – Experian IT Updates
2019 er ikke startet godt ud, når vi ser på konkurser...

Konkursanalyse januar 2019 Nye tal fra Experian viser, at 704 virksomheder måtte dreje nøglen om i januar måned. Det er næsten dobbelt så mange som januar 2018. Den store stigning i konkurser er stort set udelukkende trukket af flere konkurser i Hovedstaden. ”2019 er ikke startet godt ud, når...

Læs mere 2019 er ikke startet godt ud, når vi ser på konkurser
70 procent af forbrugerne vil gerne dele mere data til...

Vi er nu klar med vores nyeste rapport om online svindel. Med en voksende handel på nettet, sker der også mere svindel online. Rapporten afdækker, hvordan den virkelighed bliver håndteret af både forbrugere og virksomheder. Online handel har forandret måden forbrugere interagerer med virksomheder fra en fysisk transaktion til...

Læs mere 70 procent af forbrugerne vil gerne dele mere data til gengæld for større online sikkerhed
Effektiv inddrivelse med RKI-inkassoscore fra Experian...

Et scorekort fra Experian til screening og prioritering af inkassosager giver Mortang Advokater dyb indsigt i debitorers betalingsadfærd. Nyttig viden, når virksomhedens advokater møder op i 7.000 fogedretssager årligt. Mortang Advokater holder til i det gamle Domhus i Hørsholm, nord for København. Omgivelserne er historiske med museum og kirke,...

Læs mere Effektiv inddrivelse med RKI-inkassoscore fra Experian
Ny RKI-opgørelse: Danskerne bliver bedre til at betale...

Trods opsving i både økonomi og beskæftigelse ser danskernes spenderbukser ikke ud til at blive luftet mere, end selerne kan holde. I hvert fald viser de seneste tal fra data- og analysevirksomheden Experian, som driver RKI-registeret, at færre og færre danskere ender i RKI-registeret som dårlige betalere. Det er...

Læs mere Ny RKI-opgørelse: Danskerne bliver bedre til at betale regningerne
Flere konkurser i 2018...

I 2018 var der ifølge vores nyeste tal samlet set flere konkurser end i 2017. Mere konkret var der i det netop afsluttede år næsten 7.200 konkurser alt i alt. Det er tæt på 900 flere end året før, eller hvad der svarer til en stigning på lidt over...

Læs mere Flere konkurser i 2018
Innovation, smarte data og kundefokus – afgørend...

Vi er dykket ned i de nye tendenser i branchen og de vigtige udfordringer, du står over for, hvad angår fokus på kunder og digitalisering. Analysen understøttes af en undersøgelse, som Forrester Consulting har gennemført på vores vegne. Der er indsamlet og analyseret holdninger og vigtigste prioriteter blandt mere...

Læs mere Innovation, smarte data og kundefokus – afgørende trends og temaer i 2019