Loading...

Jeg er eksisterende kunde hos Experian og har behov for nyt password

1.0. I ”Sign in” boksen vælges ”Behøver du hjælp til at logge på?”

1.1. Vælg” Forgot (Reset) Password”

1.2. Anvend din mail adresse i begge felter – User ID & EMAIL

1.3. Tryk ”Submit Request”

1.4. Besvar evt. sikkerhedsspørgsmål – du vil herefter modtage mail med link til nulstilling.

1.5. Du modtager nu en mail med link til nulstilling.

1.6. Du skal nu:

  • Oprette password – Vær særlig opmærksom på kravene til passwordet
  • Besvare spørgsmål 4 og 5
    • Dit svar skal være på minimum fire bogstaver
    • Du må ikke anvende bogstaverne Æ, Ø & Å eller specialtegn
  • Markere, at du har forstået og accepteret betingelser
  • Klikke på den blå knap ”Update profile”

1.7. Undlad at trykke ”Klik her” som vist i nedenstående – gå direkte videre til punkt 1.8.

1.8.  Log på – Du kan tilgå dine produkter gennem de links, du har modtaget i dine produktmails eller anvende vores login https://experian-eub.okta-emea.com/ og herefter vælge det ønskede produkt. Anvend din mailadresse som USER-ID samt dit netop oprettede password – Tryk ”Log ind”

Nulstilling af din profil er nu gennemført.

Såfremt du har behov for yderligere support, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7010 0107 eller experian.kundeservice@experian.com