Loading...

Driftstatus – Login udfordringer

Vi satte et nyt og mere sikkert login system i drift søndag d. 22. april.

I den forbindelse har vi haft udfordringer, som har ramt brugere på forskellige måder. Vi har løst de fleste problemer, men der er stadig brugere, der oplever problemer med at logge ind.

Hvis du forsøger at logge ind med et brugernummer (= tidligere login):

Du skal have et nyt login, som fremover vil være din email adresse. Hvis ikke du eller en brugeransvarlig i din virksomhed har givet denne information til Experian, så send en mail til Experian.Kundeservice@experian.com.

I mailen bedes du skrive

  • Virksomhedens navn
  • Det brugernavn og brugernummer, du plejer at logge ind med
  • Dit navn
  • Din email adresse (arbejds email)

Ny brugerprofil og aktiverings-e-mail

Som bruger får du først en aktiverings-e-mail samt en e-mail med link til de produkter, du har adgang til. Det er vigtigt at læse e-mails´ne i den rækkefølge, du har fået dem, så du først aktiverer din nye brugerprofil og derefter logger på din løsning.

Hvis du stadig ikke har modtaget aktiverings-e-mailen fra os, så kan det være en idé at tjekke dit spamfilter.

Du kan se en vejledning her:  LINK –  der kan hjælpe dig, hvis du har problemer med at aktivere dit login.

Du er også velkommen til at ringe direkte til os på 87 46 56 30 for henvendelser ang. login (det er en fordel at have dit brugernummer og e-mailadresse klar).