Loading...

BusinessInsight 3.0 – nu med endnu flere muligheder

blog-banner-2

Experian fortsætter innovationsrejsen med lanceringen af BusinessInsight 3.0, som er en markant styrkelse af et allerede populært produkt. Det nye BusinessInsight giver kunderne endnu flere muligheder for eksempelvis at finde nye kunder og beslutningstagere, kreditvurdere virksomheder og ikke mindst optimere datakvaliteten af kundedatabasen via det nye online datavask. Alt dette i et styrket visuelt format – i én og samme platform.

Et nyt og forbedret BusinessInsight blev lanceret den 22. maj. Forud for lanceringen har Experian haft dialog med kunder og samarbejdspartnere om, hvilke features der vil løfte platformen til et endnu højere niveau og imødekomme markedsbehovene.

BusinessInsight 3.0 kombinerer store datamængder med intelligente kreditvurderinger samt marketing- og analysefunktioner, der giver et utal af muligheder for at optimere eksisterende forretning, analysere kundegrupper eller finde nye kundeemner.

Henrik Guldberg, Senior Product Manager, er ekspert på BusinessInsight, og han er glad for at den nye version nu er klar til brug:

”BusinessInsight 3.0 samler adskillige løsninger i én platform, hvilket gør det markant lettere og mere effektivt at arbejde med data, få mere indsigt og derigennem mere værdi ud af sine data. Vi er meget stolte af at kunne tilbyde vores kunder et væld af analyseværktøjer, der kan administreres fra samme intuitive platform,” siger Henrik Guldberg og fortsætter:

Management Match er en af flere nye funktioner i platformen. Her kan man nemt og hurtigt få overblik over alle danske direktører og bestyrelsesmedlemmer samt se hvilke netværk, de indgår i. Det giver brugere endnu bedre mulighed for at arbejde målrettet og strategisk med salgsaktiviteter.

Et andet centralt element er online datavask i realtid, som giver øget fleksibilitet og vil spare kunderne tid, da de slipper for forkerte og forældede oplysninger i kundedatabasen, siger Henrik Guldberg:

”Det er markedets første online datavask. Her giver vi kunderne mulighed for at ajourføre deres kundedata, hvilket ellers i dag foregår ved mere manuelle processer. I BusinessInsight 3.0 giver vi nu adgang til datavask, som kunderne selv kan foretage online, når det passer dem. Og de får tilmed resultaterne med det samme,” siger han.

Foruden et øget datagrundlag og flere analyseværktøjer, giver BusinessInsight 3.0 markant bedre muligheder for visualisering af store datamængder samt koncernrelationer på tværs af virksomheder og ledelser.

Læs mere om BusinessInsight 3.0 her